torsdag 28 januari 2010

Alla hjärtans dag...

...är det inte riktigt än men jag tänkte tipsa om en liten present att ge bort till någon man tycker om. Jag köpte en påse som jag fyllde med godis och gav till Peter som en "extrapresent" på födelsedagen vilket var uppskattat. På godiset står saker som "jag gillar dig", "du är så söt att jag blir snurrig" (på en påse med lakrisrullar) med mera. Man kan variera lite som man vill. Lagom töntigt för min smak:-) Och kanske roligare än den traditionella chokladasken. Påse samt godis från Lagerhouse.


Hundarna har varit ute med husse på en snöig promenad i byn och själv har jag och min onda kropp hasat runt och försökt röja lite grann för imorgon kommer svärföräldrarna på fika. Har på mig den underbara morgonrocken från boob och jag älskar den verkligen- så skön! Jag har redan börjat önska mig en till i en annan färg för att kunna variera mig lite (och slippa få separationsångest när den här är i tvätten:-))

Bild från i lördags:



Bild på magen vecka 29...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...