tisdag 19 juli 2011

Projekt pimpa byrån!



När vi köpte huset för två somrar sedan så fattades det möbler. Många möbler. Vi flyttade från en tvåa på 51 kvm till ett hus så självklart var det läge att utöka sortimentet. Mina föräldrar hjälpte oss att leta på loppisar och byrån ovan hittade de i Kristinehamn för en hundralapp ungefär. Den hade vi tänkt att ha i barnkammaren och jag satte igång att vitmåla den. Av någon anledning kom jag av mig och sedan vi sålde huset har den stått här hos päronen och sett sorglig ut. Så dagens projekt är att få den i bättre skick. Tyvärr är jag så himla otålig och vill genast börja med de roliga delarna och göra den fint, spackel och sånt är inte min grej. Tur att jag har Peter som är noggrann och sätter stopp för mina "snabb-planer":) Indiska har ett bra sortiment av fina knoppar så där letade jag efter något lämpligt och fann dessa rosor. Färdiga varianten ser ni nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...