söndag 28 augusti 2011

Acne jr- snygg design för barnrummet





Något jag av förklariga skäl fått upp intresset för sedan lillemannen kom är leksaker. Det visade sig lite otippat att jag avskyr plastleksaker och istället är ett stort fan av Brio och andra som satsar på trä. Det får gärna se lite "gammaldags" ut och jag tänker en del på utseendet på sakerna när jag köper något till Max. Det är verkligen en helt ny värld som öppnar sig när man får barn:-) Nu har klädmärket Acne gett sig in i leksaksbranschen och säljer via sin egen webshop Acne jr. Gillar!

2 kommentarer:

  1. Ska göra det :) SKriva om Blaze eller hästen som är hans smeknamn :)

    SvaraRadera
  2. Oh jag vet, Eliyah fick en träskallra från Brio.. riktigt oldschool :) roligt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...