onsdag 28 december 2011

Bröllopsboken överlämnad


Bröllopsboken med ett matchande bokmärke.
Jag har nu överlämnat bröllopsboken och jag känner mig nöjd med vad jag åstadkommit. Enligt önskemålet skulle den gå i silver och vitt och det gör den. Lyckligtvis var även bruden tillfreds med boken. Det har varit riktigt roligt att göra iordning den och få tänka ut vad som passar. Fundera på lösningar som att doppa papper i kaffe för att få en mörkare ton till exempel. Använda häftkuddar för att få en livligare yta. Jag har också varit en flitig användare av limpistol och spetsband kan man konstatera. Eftersom bruden är musikalisk ville jag gärna få med notbladet också, vilket jag lyckades med. Och så hjärtan förstås, det är ju ändå kärleken som ska vara i fokus när det är bröllop... Vi var förresten inne i stan (Karlskoga) en sväng på förmiddagen och upptäckte då att den enda bokhandeln som finns här har ett ordentligt utbud av scrapbooking- ett tips till er som bor häromkring. De har även scrapbooking-kvällar där man kan lära sig mer om denna konst.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...