tisdag 27 december 2011

Dagen efter...


Årets gran. Utvald av mor, huggen av far...


God fortsättning hörrni! Hoppas att julen varit bra på alla sätt. Idag är det vanlig vardag egentligen men det känns som om helgen fortsätter då alla är lediga just idag.

Här ser ni byrån som köptes för en hundring på loppis och som skulle stå i vårt hus. Nu är den i alla fall vit istället för blå och så bytte jag ut knopparna. Det gör en hel del faktiskt. Dessa hittade jag på Indiska som har ett rätt bra utbud. Jag tänkte att stilen skulle passa i vår hall. Men så tog livet andra vägar och nu står den i föräldrarnas hem istället.

På tal om loppisar så tänkte jag släpa med Peter på en sådan redan idag. I Göteborgsområdet går det liksom inte att fynda. Alldeles för många människor och priserna är höga. Här däremot kan man hitta riktiga godbitar. Bästa loppisarna i trakten finns i Kristinehamn. Där är både byrån ovan och vårt stora matsalsbord (som nu är magasinerat) Jag är väl inte den som är mest intresserad av loppisar/Second hand men jag gillar tanken på att återanvända och det gör inget om det blir billigt heller:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...