fredag 23 december 2011

Dagen före...


                                     Tomtepojken i fönstret har sin lykta tänd ikväll...



Imorgon ska vi hem till svärföräldrarna där även Max kusiner kommer att vara. Vi har inte riktigt bestämt hur det blir med klapparna, men antagligen får Max öppna dem här hemma. Där får han ju ändå paket av farbrors familj och av farmor och farfar. Själv längtar jag mest efter att få äta lagad mat, det är en bristvara hemma just nu när jag är trött och sjuk, tyvärr...På juldagen ska vi mot Värmland så då hoppas jag på att väglaget är snällt. Fast hua vad tråkigt det är att det spöregnar utanför fönstret idag:-( Det ska ju vara SNÖ på julen!!!


Alla juleklapparna är äntligen klara, den sista köptes idag...I år har jag försökt lägga ner lite omsorg även på "designen".



Lite utfyllnad i ett av paketen behövdes och eftersom änglar verkar vara min grej just nu så fick ett par sådana ingå. Ett hemtillverkat "stilleben" inslaget i cellofan...

                                                          Önskar er alla en riktigt fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...