torsdag 19 januari 2012

Spetstejp is the thing!





Spetstejp från Lagerhaus och tygrosor från närmaste blombutik.

Just nu känner jag mig trött på det mesta och längtar efter förnyelse på många sätt. I köket satsar jag på ljuva pasteller i vår. Just nu är det tomt då allting som var där tidigare var så färgglatt (läs:rött!) men det ska det snart bli ändring på. Inredningsbutikerna ger mycket inspiration och med lite fantasi kan man få till fina skapelser på egen hand. Jag vill tipsa er om Spetstejp som är ett underbart påfund, det livar upp en vanlig glasburk och blir en fin dekoration i fönstret! Visst blev det helt okej?:) Finns bland annat på Lagerhaus som också har nätbutik för den som inte bor nära en affär.









1 kommentar:

  1. Hej,
    Vad kul att du hittade till oss! Nu ska jag kika runt här en sväng, verkar mysigt!
    Och tack för dessa tipsen! Helt perfekt. Tips som dessa tycker jag såå mycket om, väldigt inspirerande!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...