måndag 23 april 2012

Disktrasekonst


När jag tänker på Frankrike så börjar det nästan vattnas i munnen på mig. Jag älskar nämligen att kunna slinka in på närmaste bageri och köpa med mig alldeles nybakade, frasiga pain au chocolate. Nu var det längesedan jag var där sist men jag kan nästan känna doften och känslan av den första tuggan. Så gissa om den här disktrasan genast fångade mitt intresse :-)

Jag tyckte att den var lite för snygg för att använda men ville inte heller att den skulle bli liggande i en låda så när vi var på Ikea igår kväll skaffade jag en lämplig ram. Tanken är att den ska få hänga i köket. Om det är någon mer som är sugen på att förnya köket lite så har bland annat Lagerhaus många disktrasor i olika färger och budskap i sitt sortiment. Jag tror att det kan bli riktigt snyggt med ett par tavlor på rätt plats!:-)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du vill gästblogga! :) Man får skriva vad man vill och vad man känner för.
    Exempel kan du se här http://www.fnulan.se/category/gastbloggare/ :)

    Du kan skicka den till min mejl på ann_sofie_s@hotmail.se märk mejlet med "Gästblogga" senast 1 Juni. :)

    Vad bra att det funkade så bra på semestern! Vi åker första gången med barn men så har vi aldrig åkt utan barn heller. :)

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...