måndag 2 april 2012

Påskveckan är här




Blir ni också lite "pirriga" i påsk? Sådär så att det liksom spritter i kroppen och man känner sig gladare än annars? En härligt kravlös helg då man kan göra lite som man vill med dekorationer och traditioner. Vill man gå all in med pyntet så är det underbart, men vill man istället mest softa, äta godis och inte se röken av en endaste liten fjäder så funkar det också! Jag är så glad för jag fick just ett mail att jag vann ett dukningskit från Duni genom att jag tipsade om ett bra påskpynt. Jag tror jag ska visa er i bloggen senare idag vad det var jag föreslog - himlans enkelt!

Ett supersött pyssel i påsk är girlangen på bilden (funkar säkert lika bra vid andra tillfällen också...) som är inspirerad av barnboksfiguren Miffy. Beskrivning finner ni HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...