torsdag 31 maj 2012

Att bli glad av en bit tyg



Vissa kombinationer av färger och mönster gör mig extra glad. Jag kan titta på det och direkt känna att det är rätt. Det här tyget kommer från Åhlens och blev genast en favorit. Jag blir lycklig av att ha det hemma. Hos oss finns det i form av kökshanddukar. Jag är sådan att jag behöver få omge mig med det som jag tycker är vackert. Då får jag ro i själen. Om jag inte känner mig helt nöjd med duken på bordet eller gardinerna i fönstret så tar jag bort det. Helst omedelbart. Min sambo kan nog bli lite trött på den delen av mig:-) Men för mig är det viktigt. Nu är jag på jakt efter vimpeltyg. Jag hoppas att det ska dyka upp framför mig som en självklar del av hemmet.




4 kommentarer:

  1. Snyggt! Det påminner om Cath Kidston.. :) Hoppas du haft en bra dag! :)

    SvaraRadera
  2. Det hade jag faktiskt inte tänkt på men du har rätt! Själv fick jag lite "green gate-feeling" när jag såg det:-) Tack detsamma!

    SvaraRadera
  3. Fint! Känns försommar, skirt och lätt:-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...