söndag 20 maj 2012

Att fångas av en bild


Som ni säkert har förstått så är jag en storkonsument av inredningsmagasin. Jag köper och jag lånar. Det är min guldkant på vardagslivets oändlighet. Mindre bra är kanske att jag verkligen inte kan med att slänga dem. Därför har vi alldeles för många högar av sådana hemma. Tur att vi flyttar lite då och då så att jag tvingas rensa... Jag tänker att jag vill behålla dem för inspirationens skull. För den fantastiska källan till kreativitet!

I ett av de nyaste numren av Elle Interiör fick jag syn på bilden ovan. Och blev helt såld! Har ni sett så snyggt?! Och enkelt! En pall som får ny färg och som blir till en gunga. Visade den för Peter och han gillade också idén. Så nån gång när vi bor lite större hoppas jag att det blir något liknande. Jag är för övrigt sugen på att ordna en stor mood board för att kunna spara på alla tidningsurklipp. Visst är det härligt med bilder som man bara fångas av?:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...