tisdag 15 maj 2012

Engladröm & Hallonfjun

Att vinna någonting hör inte till vanligheterna för min del men jag blir lika glad varje gång det sker, och alldeles extra när priset består av sådana här fina ilustrationer!

Som ni vet så gillar jag prints av olika slag. Och Knaada gör helt underbara sådana. Bambulansen såväl som cirkusen tillhör dem som finns med på önskelistan när vi bor så att det finns plats för en barnkammare. Därför blev jag såklart väldigt glad när jag vann en liten tävling hos henne alldeles nyligen. Den gick ut på att välja en av glassarna hon illustrerat och beskriva dess smak. Och jag som fullkomligt älskar hallon och smultron valde givetvis den som hette just Hallonfjun.


Priset var några fina vykort med bland annat Engladröm på, alldeles perfekta att rama in. Ett eget litet gäng glassiga tavlor i mitt kök! Missa förresten inte att kika in i Knaadas lanthandel- en sådan hade varit ljuvlig att få leka i som barn... och som vuxen med för den delen:-) Så härligt med dessa kreativa människor att inspireras av!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...