onsdag 2 maj 2012

Himmelsblå


I julas skulle vi köpa nya kaffekoppar i julklapp till mina föräldrar och kikade runt på fina sådana. Jag föll för Swedish grace men tyckte tyvärr inte om de färger som fanns. Den enda som föll mig i smaken var "himmel" och den var på utgång, det gick endast att hitta nåt enstaka exemplar. Därför blev det inte någon Swedish grace den gången. Men när jag för några dagar sedan besökte Rörstrands outlet så fann jag just himmelsblå tekoppar och de fick följa med hem. Jag ångrar nu att jag inte plockade på mig assietter också. Det får bli nästa projekt! Blått är en sådan härlig färg på porslin, det får mig att tänka på sommar och torp...

2 kommentarer:

  1. Klickade mig till dessa koppar och ÅH! de är så himla fina! Den här färgen var verkligen favorit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina! Förstår inte riktigt varför den utgick?

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...