tisdag 8 maj 2012

Om att inspireras av Marit



Paristavlan är uppe och vi är mycket nöjda båda två. Även taxen Hugo av Lisa Bengtsson vakar över oss. Dock kändes det lite för tomt på resten av sovrumsväggen och jag klurade på vad som skulle få komma upp där. Då mindes jag en idé jag sett inne hos Marit som driver finaste bloggen Marits vita skrin. Marit verkar vara så himlans go, ja en riktigt härlig donna. Hon har dessutom en sån skön stil att jag verkligen avundas henne! Bilder på hennes söners rum ligger i min inspirationsmapp för att jag tycker att hon har inrett så läckert. Ja ni fattar på vilken nivå min beundran ligger:-)

För ett tag sedan visade hon i ett inlägg att hon ramat in illustrationer av Lise-Lott Watkins som var med i ett nummer av Elle. Jag blev helt fast! SÅ snyggt det blev! Och jag kunde inte låta bli att inspireras. Eller härmas kanske är ett lämpligare ord?:) Nu har jag också Watkins på väggen och är helnöjd med detta!


Tackar för tipset! Visst är bloggvärlden bra fantastisk hörrni? Att både få inspireras av alla underbara människor därute och kanske kunna inspirera lite själv ibland. Underbart!


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...