måndag 21 maj 2012

Robust lykta


Jag kan inte låta bli att tipsa om denna ljuslykta som jag fann på Hemtex nyligen. Den planerar jag att ha på framsidan där vi har vår soffgrupp i rotting och jag gillar att den passar till mycket. Häng upp eller ställ den på ett bord. Den blir din för 149:- Be dessutom att få gå med i kundklubben (gratis) så får du en värdecheck på 50 kronor samt 20% i rabatt. Sånt gillas:-)

Hemtex har för övrigt mycket fint i butikerna just nu. Jag missar lätt att kika in där tyvärr, det är synd för de brukar ha bra kvalitet till rimliga priser. Deras samarbete med Design House Stockholm innehåller flera godbitar och de har också en del riktigt somrigt marina produkter, tror att det minsann får bli fler utflykter dit framöver.

Bordstablett från Design House Stockholm/Hemtex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...