lördag 28 juli 2012

Teheran och tvååringar


Jag fick den fina brickan Teheran från Svenskt tenn i födelsedagspresent av svärföräldrarna *tack* och blev genast sugen på att skaffa även stativet så att det blev en möbel av det hela. Jag insåg dock att de flesta i den stil jag tänkt mig kostar runt tusenlappen så då slog jag det ur hågen, men så fann min mamma ett på loppis som hon tipsade mig om. Så för femtio kronor och några lager färg har jag nu mitt brickbord ändå:) Jag står därmed fast vid min övertygelse om att det är på de små loppisarna på landsbygden man kan fynda, i större städer som Göteborg trissas priserna upp och det är svårt att hitta något man känner sig sådär jättenöjd med...

2 kommentarer:

  1. Brickbordet är underbart!!!

    Jag blir jättesugen på att läsa om Cecilia Lund nu, böckerna känns lagom för en Frida som har mycket jobb och plugg att stå i för närvarande och behöver något att koppla av med. Har läst Systerskap tidigare och tyckte att den var helt okej, så jag borde ge de övriga en chans. Fint att höra att du mår lite bättre:-) Kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du blir inspirerad att läsa vidare om Cecilia:) Det låter verkligen som om du behöver en lagom lättläst bok just nu! Ska klura om jag kommer på flera i den kategorin:) Kram tillbaka!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...