fredag 3 augusti 2012

Boksläppet: UnderbaraClara!


UnderbaraClara är en välkänd bloggare som säkert många av er känner till. Vi är inte speciellt lika hon och jag; medan jag trivs bäst i lägenhet inne i stan så bor hon på landet, fyndar det mesta second-hand och älskar att plocka bär i trädgården som hon sedan förvandlar till safter, pajer och liknande. Jag vill inte ens ha en trädgård om jag ska vara ärlig...


Men jag älskar att hon i sin blogg ryter till mot orättvisor och annat som absolut bör uppmärksammas och inte är det minsta rädd för att säga sin åsikt samtidigt som hon inte på något sätt provocerar bara för sakens skull. Och hon är driftig! Hon föreläser, bloggar, pratar i radion och nu har hon också släppt en bok! Den visar upp den pyssliga sidan av henne och även om jag kanske inte är så mycket för vintagestilen all over så tror jag minsann att jag ska klicka hem ett ex. Om inte annat för att jag förstår att det kommer att bjudas på ögongodis i massor. Och Clara utlovar dessutom att det är en bok som också erbjuder läsning och inte bara bilder. Det låter helt klart lovande! På Bokus får man just nu köpa boken för 149 kronor istället för 169 om man uppger koden underbar.

2 kommentarer:

  1. Tack vad glad jag blir för att du tar dig tiden att tipsa om min bok. Stort tack och en kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...Och jag tackar för din fina kommentar:) Det ska bli spännande att läsa boken! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...