lördag 1 september 2012

Färgglädje


Ibland drabbas jag av fullkomligt ha-begär när jag ser någonting, oftast är det sådant som mest fyller en estetisk funktion. Som med Themis här ovan! Hemma hos oss är det ganska neutrala toner, svartvitt i vardagsrummet, ljusa färger i sovrummet. Men det händer att jag längtar efter att slänga in lite färg. Mobilen Themis från Artecnica är precis i min smak, den fångar uppmärksamheten genom både form och färg och jag skulle gärna placera den över ett bord eller varför inte i ett fönster? Mobilen finns i tre utföranden och hittas bland annat hos Länna möbler.

2 kommentarer:

  1. Visst är den fin! Så fin att man skulle kunna ha en hängande i varje rum. Typ.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Fast jag misstänker att mannen i huset inte skulle bli lika exalterad:-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...