måndag 24 september 2012

Forum med fokus på inredning och design


Precis såhär vill jag ha det i mitt sovrum! Textiler och harmoni. Tankarna går till en vintermorgon då det är vitt överallt, man är ledig och dagen ska spenderas med den man gillar mest...

Designporten
är en samlingsplats för oss som är intresserade av inredning och design och där hittar man bland annat intervjuer med formgivare, rapporter från mässor, etcetera. Att ett par av mina absoluta favoritinredningsbloggare håller till där gör ju inte saken sämre:) Bilden ovan hör ihop med ett inlägg om sovrummet och några tips om vad man bör tänka på när man inreder detta rum. Det är Janice från Simplicitybloggen som står bakom det inlägget. Hon är feng shui-konsult och har dessutom en, i mitt tycke, fantastiskt blick för det vackra och stilrena. Jag ser fram emot att få följa Designporten och dess utveckling, det har börjat bra i alla fall:)

Nu är veckan igångkickad och vardagen är här igen... Ska kika igenom bilderna från helgen och se om det kanske finns några att bjuda på senare. Ses!

2 kommentarer:

  1. hej! kommenterade på ett tidigare inlägg och undrade vart dina väggord kommer ifrån? dom då du skrivit autumn leaves, kram linnéa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linnéa!
      Missade helt din fråga, vad bra att du skrev igen! Bokstavsbannern finns bland annat på Inreda.com och Mokkasin (http://www.mokkasin.com/sv/) . Man kan välja på svart, turkost och så en med lite blandade färger om jag inte minns fel:) Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...