tisdag 2 oktober 2012

M som i Mugg...


Fortsätter ladda inför fotograferingen. Det är en perfekt ursäkt att få unna sig att shoppa de där sakerna man suktat efter för nu fyller de ju en funktion i själva stylingen... i alla fall är det så man övertalar sambon om att det var alldeles nödvändigt...:=) Så idag kom min bokstavsmugg. Eller min och min förresten, M står ju givetvis för Max och tanken är att han ska få ha den i sitt rum i framtiden men just nu får den stå i köket och innehålla kaffekapslarna. I helgen var planen ett besök på IKEA. Det fick ju stå tillbaka när lillemannen blev sjuk, men nu så! Täcke, kuddar och förvaringsboxar är bara en del av det som står på listan- jag jublar och Peter ...eh... jublar lite mindre..:) Man kan väl säga att våra intressen skiljer sig en del åt när det kommer till shopping...



6 kommentarer:

  1. Skriver samma svar här som på din kommentar på min blogg, för att vara säker på att du får den:
    Så fin du är, vackra du. Jag blir tårögd av all denna omsorg. Tänk att man kan komma så nära i ett blogguniversum, det är lycka = )Stor kram tillbaka till dig!

    Glädjer mig med dig att du har fått beviljat social ledsagning.Det låter guld värt, verkligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en speciell sorts vänskap att mötas via bloggarna! Jag är jätteglad att du är tillbaka med dina tänkvärda funderingar!

      Ja, jag tror verkligen att det kommer att göra skillnad i mitt liv! Tack för att du glädjer dig för min skull:) Kramkram!

      Radera
  2. Man ska aldrig sluta drömma. Någon gång i livet kanske du har öppna hyllor i ditt kök :) Jag drömmer om mycket och i vissa fall får jag nog drömma livet ut hehe.

    Tack för titten /Josefin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Drömma kostar ingenting som det så vackert heter:) Tack själv!

      Radera
  3. Fina du! Jag hoppas så att du ska må bättre! En sådan fin elefant bricka har jag också :) En liten blå och en stor röd! Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tack för att du tar dig tiden att skriva och för att du vill mig väl! Det betyder mycket!:)

      Kunde jag skulle jag fylla hela hemmet med elefantmotiv tror jag, jag tröttnar visst aldrig! Skulle också vilja ha en röd bricka:) KRAMAR!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...