söndag 2 december 2012

Nybäddat!


Idag har det verkligen varit alldeles bitande kallt ute och jag gissar att ni har haft det likadant på andra ställen i landet. Vi var ute på en liten tur men det var nästan för kallt för att ens sticka ut näsan! När vi kom in igen så vred jag upp värmen på elementen och svepte in mig i filten.Sedan låg jag i sängen och läste bok, håller på med "Aldrig mera fri" av danska Sara Blaedel. Jag har försökt få till det lite ombonat i sovrummet med några röda färgklickar, det behövs den här tiden på året! Om man ska tyda både tidningar och skyltfönster så är det en del syftningar på temat "ski lodge", det är renskinn och rutiga bäddset och man kan riktigt höra hur brasan sprakar... Riktigt snyggt men jag får väl hålla till den mer skandinaviska ljusa istället:)

Försöker föra in lite jul även i bäddningen. De här kuddfodralen köpte jag på Åhlens för ett par år sedan. Ingen snö här ännu men det kanske kommer?

I inredningsbutiken här i lilla staden fann jag så söta små paket i tyg. Först tänkte jag hänga dem i granen men så fick de pryda "snön" på sänggaveln istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...