söndag 17 februari 2013

Garden flow shop


Snygg sax i härlig turkos färg från Garden flow shop.
 Nu kommer det ett shoppingtips igen! Kan ju som inte låta bli när jag ramlar över något bra. Det är nämligen så att bloggaren bakom Trädgårdsflow har öppnat en webshop som hon kallar för Garden flow shop. De bjuder på halva frakten i februari månad, kanon säger jag som tycker att vissa butiker har helt galet höga fraktpriser! Även innehållet i shoppen tilltalar mig mycket. Det är inte alls bara trädgårdssaker som jag först trodde utan de har en massa fint även för mig som gillar att pyssla och dekorera. Ja en salig blandning alltså. Det är vackra glasklockor, prints och annat som fångar intresset. Ljuslyktor och stakar blandas med vattenkannor och små pärlor. Ett härligt sortiment helt enkelt! In och spana!:)

4 kommentarer:

  1. Alltid kul med nya tips! Vad kul med bowlingkväll och en massa kul! Babbel var väl ett supercoolt namnt, tycker jag!

    Vi får väl drömma om Paris inatt...

    Kram på dig
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja namnet är lite...oväntat på nåt vis:) Jag är så glad för gårdagen, på alla sätt! Och absolut ska vi drömma om Paris- kanske ses vi vid Triumfbågen då?:-) Kram!

      Radera
  2. Tack för dina fina ord inne hos mig!
    Alla vill inte bo på landet och det måste man inte göra heller.
    Man kan göra medvetna aktiva val även om man bor i stan,
    och det låter underbart det du skriver om att du vill föra de
    sunda värderingarna vidare till nästa generation!

    Varma kramar och all lycka!
    Carina

    SvaraRadera
  3. Tack själv för inspirationen:) Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...