måndag 18 mars 2013

Sköna bloggar på Sköna hem

Bild: Jannice /Add Simplicity


Två av mina absoluta favoriter inom inredningsbloggeriet är Anna-Malin med Helt Enkelt och Jannice med Add Simplicity. Dessa damer verkar ha magiska händer och står för en typ av klassisk tidlös inredning som jag älskar. Nu har de lämpligt nog börjat blogga på samma portal, även det en favorit, nämligen Sköna hem. Anna-Malins kreativitet verkar aldrig sina och Jannice är Feng shui-konsult och delar med sin av sin kunskap i bloggen, jätteintressant tycker jag som när en dröm om att också bli lite insatt i det ämnet framöver. Så om du har missat dessa kvinnor, hasta genast in på Sköna hem, det får bli dagens goda råd:-)  Jannice har jag dessutom mailat lite med vid några tillfällen och hon verkar vara en riktigt härlig människa även "privat" så att säga.

Nu ska jag försöka sopa bort den värsta besvikelsen över att mitt hemmalag (jodå, Värmland kommer alltid vara hemma...) Färjestad tappade ledningen i kvartsfinalen mot Modo och så ska vi slå på Play här och se på veckans bästa tv: Dicte. Morgondagen startar med frukost på caféet, det vattnas redan i munnen på mig när jag tänker på det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...