lördag 25 maj 2013

Emalj från Åhlens


Kanna 199 kronor, tvättfat 129 kronor, båda i vit emalj.
Jag drömmer som vanligt söta drömmar om ett liv på landet i mitt lilla torp... Förutom det att jag faktiskt inte vill bo på landet igen och hundra gånger av hundra kommer att välja en natt på närmaste hotell framför att bo i någon slags stuga:-)

Det hindrar ju dock inte mig att frossa i diverse Lantliv och Drömhem & trädgård, eller det senaste köpet: "Lantliv special". Där fick jag syn på den här fina kannan och tvättfatet, hur fint skulle inte det göra sig i det lilla torpet så säg?:-) Jag har faktiskt redan en liknande uppsättning fast med blommor på som kommer från farmor. För er som inte har en farmor med ett tvättset så finner ni dessa godingar på Åhlens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...