onsdag 22 maj 2013

Fynda inredning och kläder: veckans rabatter!


Bild: Maria/ Ellis Corner. Jag har gillat Mailegs mjukisar långt innan jag fick barn, kaninerna och de andra djuren är helt ljuvliga! Nu har ännu en beställning lagts hos Ellis Corner, en överraskning till sonen ska det bli. Passade på nu när det är 20 % på hela sortimentet.
 Nu har det varit dåligt med tips på rabatter här på bloggen tyvärr, jag ska försöka bättra mig! Just nu gäller:

Inreda.com har fraktfritt maj månad ut

Min favorit Ellis Corner har 20 % på allt fram tills på fredag, ni som bor i Göteborg med omnejd kanske minns inlägget om gårdsbutiken i Hålta? Då slipper ni frakten:)

MillaMi har 20 % på alla jackor fram till på söndag den 26/5 med koden varjacka20

Lars & Johanna ger 20 % rabatt med koden Morsdag0526

Silly Swan har både rea och lagerrensning i butiken, de har märken som Dagmar och Stylein. 

Ska ni handla på Kicks så vänta till den 17/6 då de börjar med sommarerbjudandet; 15 % rabatt på hela 
 sortimentet i Webbshopen. Gäller fram till den 13/8 

La Redoute ska ge 40 % på dyraste varan och 30 % på resten med koden 312846 

AgnesAmelia har 25 % på allt (utom Maison Belle) och dessutom fraktfritt! Jag kan rekommendera märket Heyland & Whittle som jag har som handkräm, den doftar ljuvligt!! Koden är Facebook.

Inreda har förutom fri frakt även 25 % på lagervaror just nu.

Stinas butik har 20 % imorgon för att fira gårdsbutikens födelsedag.   

Inlägget uppdateras under veckan så glöm inte att kika in igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...