torsdag 27 juni 2013

Att se det vackra i det enkla...

Bild: Ikea Livet hemma.



Som ni säkert vet vid det här laget så knarkar jag inredningsmagasin. Det blir några stycken lösnummer varje månad och så prenumererar jag på två. Älskar alla detaljer, den vackra helheten. I huvudet flyttar jag in i herrgårdsliknande villor på landet likväl som stilrena våningar i stan. Det är som julafton varje gång jag får sjunka ner i soffan med senaste numret av Lantliv eller Sköna hem.

Men inte måste man köpa magasin för att finna inspiration. Ofta hittar jag det jag söker på nätet. Ikea Livet hemma levererar alltid och bilden ovan gör mig alldeles matt. Så fint! Och så enkelt! Läggs genast i mappen för framtida inspiration. Blir man inte alldeles sommarlycklig av att se den?:)

4 kommentarer:

  1. Och du bjuder på härlig inspiration liksom många andra bloggar. Tappade bort din blogg ett tag eftersom din länk hit inte fungerade från min blogg. Kul att vara tillbaka här. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din kommentar! Känner mig lite låg och oinspirerande som bloggare just nu så jag blir jätteglad när du skriver så:) Kram!

      Radera
  2. Underbar bild! Det bästa med Ikea är att de alltid lyckas överraska!
    Kram Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de har verkligen seglat upp som en favorit inom inredning!:) Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...