onsdag 19 juni 2013

Pompoms inhandlade inför fredagen

Bildkälla
Kunde inte låta bli! Några härliga pompoms från Miss Etoile ska få bli midsommardekorationer tänkte jag. Det fanns dock ett mycket begränsat utbud i butiken när jag var där idag så det fick bli två turkosa och så får jag vika några vita själv. Pastell är väl så mycket midsommar man kan tänka sig?:) 

Just nu ser det dock lite mörkt ut tyvärr. P har hög feber och är alldeles utslagen. Och i eftermiddags så blev Max också sjuk. Han är inte fullt lika dålig som sin pappa som tur är. Ingen av dem har några direkta andra symptom än just feber. Men det räcker ju och blir över. Ni som hängt med ett tag vet ju att min sambo ALLTID verkar bli sjuk när något ska firas. Resten av året mår han fint och har säkert färre sjukdagar än många andra. Så ni kan ju gissa om vännerna som ska komma hit tyckte att det nästan var lite komiskt att jag ringde och förvarnade om att vi eventuellt måste ställa in... Ja ja, vad är väl en bal på slottet...*suckar* Vi får avvakta till imorgon och se vad som händer. Ni får hjälpa oss att hålla tummarna:)

1 kommentar:

  1. Hoppas dina killar kryar på sig så det blir lite roligt i midsommar. Ang förra inlägget så hade pappa och hans fru en cateringfirma i Uppsala som hette Halta Lottas krog....:-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...