tisdag 18 juni 2013

Vad vill ni se mer av i bloggen? *undersökning*

Rådjuret har egentligen inget att göra med inlägget. Men jag ville visa mitt fina origami-rådjur- Köpt på Boolia som har så mycket snyggt!


Hej vänner! 
Jag vet inte hur mycket det har märkts i bloggen men de senaste veckorna har det varit segt att få upp inlägg. Så är det ju ibland, det går ju upp och ner som med allting annat. Men jag vill jättegärna veta vad ni skulle vilja se mer av här På Selmas gata? Eller  kanske mindre av? Därför har jag lagt upp en enkät på höger sida där ni kan fylla i vad ni önskar. Det går bra att ange fler alternativ. Har ni några specifika kommentarer så lägg dem under detta inlägg. 

Jag är också lite nyfiken på var alla nya besökare kommer ifrån? Ni verkar vara ganska många som kikar in här via facebook? Hur som helst, välkommen ska du vara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...