tisdag 22 oktober 2013

En regnig tisdag

Det är väl det här som kallas västkustväder? Blött och blåsigt. Fast egentligen gillar jag ju hösten och då får man stå ut med regnet. Till frukosten imorse läste jag Elle. Jag brukar sällan köpa den tidningen men nu var prinsessan Madeleine med, en stor intervju med henne och en vacker framsida så jag kunde inte låta bli. Jag högg mig en annat magasin med jultema också, jag ääälskar när julen börjar komma och skulle lugnt kunna tänka mig att börja julpynta i augusti eller nåt:-)

Nåväl, tröttare än tröttast idag, det har krånglat lite med medicineringen så jag känner mig helt slut. Därför blir det inte så mycket mer än såhär. just nu. jag önskar er en fin tisdag och säger På återseende!

1 kommentar:

  1. Jag gillar också hösten har en härligt gul regnkappa som piggar upp i regnet;) hoppas du snart mår bättre.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...