fredag 25 oktober 2013

Köksprodukter.se


Köksprodukter.se har många av mina absoluta favoritmärken i sitt sortiment. Vad sägs om finingar som humoristiska Alessi, vackra Rörstrand och muminmuggar som jag ju samlar på, och mycket mer?  Därför känns det extra roligt att i nästa vecka kunna bjuda er på en tävling i samarbete med just Köksprodukter. Jag tror inte att ni kommer att bli besvikna på priset så missa inte att kika in här på måndag igen då tävlingen kör igång!

Själv klurar jag som bäst på julklappslistan för året. Jag hade ett gäng höganäskoppar när jag träffade P och det visade sig att han hade detsamma- i samma färg dessutom. Men nu har de hängt med i ett antal år och jag skulle gärna byta ut dem mot något annat till att servera kaffe och te i. Lite oklart vad det blir för sort ännu dock. Har du någon favoritservis som passar till vardags? 

 - Inlägget är i samarbete med Köksprodukter.se -

1 kommentar:

  1. Jag är så imponerad av var du hittar alla roliga, pyssliga, inrednings grejor!!!
    Jag gillar Rörstands "grace" jag tror den heter så! Två
    Av vännerna har den så det blir väl inte till Att man samlar på sig den! Jag har Agneta Livijin te koppar, gillar dom!
    Till kaffe har jag Ib Laursen! Dom är jättefina och jätte OSMIDIGA till en klump som mig och min svärfar hehe! Spana in dom så förstår du! Dom smalnar av ner till ståytan så stöter man till bordet så vinglar dom till! Eller om man råkar stöta till koppen börjar den balansera! Bästa kopparna är nog ändå dom gamla hederliga "serviskopparna" som mormor bjuder kaffe i!!!

    Yoga är skönt men det tar ett tag innan man lär sig, i början var så rastlös att jag inte visste var jag skulle ta vägen men man lär sig!

    Hur mår du annars??? Hittat nytt boende???

    Ha en trevlig helg
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...