torsdag 14 november 2013

Duka med koppardetaljer

Bild: Sköna Hem
Jag tycker att det är vackert med koppardetaljer, bara det inte blir  för många. Den här dukningen är nästan på gränsen, men tack vare fällen som hänger över stolen blir det en mjukare känsla över bilden. Jättefint med stora fönster med skira gardiner... Bilden kommer från Sköna Hem, i mitt tycke en av de allra bästa magasinen inom inredning. Det här är framsidan på numret som är ute nu. Längtar redan efter nästa som jag hoppas ska komma fylld av julig inspo.

5 kommentarer:

  1. Tycker också att koppar är jättesnyggt och Sköna Hem har just sköna hem att kolla på!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Koppar har ju verkligen blivit årets grej=)) Vacker dukning!
    Ibland önskar jag att jag lade mera tid på sånt, att sätta sig vid ett fint dukat bord.

    Hoppas att du har en fin helg framför dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, nästan på gränsen,men så snyggt.

    Nu äntligen kan jag åter läsa din blogg. Den strular mellan varven så att jag inte kommer in... Ha en fin fredag. Kram.

    SvaraRadera
  4. ja det är verkligen något med koppar och tänk så mycket koppar saker som finns på loppis nästan gratis.
    Hm kanske borde jag göra en tripp;)
    Önskar dig en fin helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Så fint det är med koppar. Och vilken modegrej det blivit. Allt i kooppar verkar sälja som smör. Men det är ju, som bilden visar, ack så snyggt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...