torsdag 21 november 2013

Jul på landet

Bilder: Marie Delice Karlsson, Lantliv
Lantlivs julnummer gav mig mängder av inspiration och ett av de reportagen som jag gillade bäst handlar om ett par som bor i Björketorp (inte så långt från där vi bodde när vi hade hus). Kvinnan i familjen är stylist och fotograf och är den som har tagit bilderna ovan. Både snyggt och hemtrevligt med en blandning av hårt och mjukt i inredningen. För att se fler bilder och läsa om familjen så kika in hos Lantliv.

Tusen tack hörrni! Det var roligt och intressant att ta del av era tankar angående reklam och tävlingar i bloggar. Absolut ska vi bloggare ta chansen och tjäna pengar på vårt intresse om det går, men om vi hjälper varandra och informerar om det som behöver vetas så kan vi göra det på rätt sätt.

Nu har jag en liten uppmärksamhetstörstande Nemi här så jag ska ägna mig åt valpgos en stund. På återseende! 

2 kommentarer:

  1. Så vackert hem, många snygga detaljer, gillas;)
    Förstår precis vad du menar, jag har inget emot de bloggar som gör reklam synligt, jag kan tycka reklam är roligt men jag liksom du gillar inte smygreklamen.

    Tack för alla dina söta kommentarer om min vinst. Det är en stor ära att få bära titeln Sveriges gröna inspiratör 2013 nästan så jag ryser lite när jag tänker på det;)

    Önskar dig en fin dag och ser fram emot mailet från dig angående vem jag ska tomta hos;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka härliga och inspirerande bilder! Jag är tyvärr för dålig att inreda vårt hem så perfekt ;P Tror vi mest och tråkigt nog har IKEA saker här hemma hehe.

    Läste snabbt ditt inlägg om marknadsföring, tävlingar etc. Här i Norge måste man skriva i blogginlägget om det är en annons, ett samarbete etc för sina bloggläsare. det har stått jättemycket om det i norsk media om att storbloggarna inte har gjort det. Se nså skiljde det sig iaf mellan Sverige och Norge hur man drar en vinnare i tävlingarna men de kanske har ändrat på det nu. Ska kolla det upp innan julkalendern. Man vill ju göra rätt för sig :D

    sv; Ja, det var tur att vi hade det, annars hade vi droppat det. Vi stortrivs verkligen i vår lägenhet men vi börjar växa ur den nu med hund och bebis så vi ska nog börja kika efter hus. DET om något är ju dyrt i Oslo så får se om vi lyckas hitta nåt.. Hamnar väl långt ute i skogen om inge annat ;)
    Tycker att man ska spara pengar och tänka på framtiden på sina barn tanke på hur samhället är idag, ja så länge man har möjlighet att kunna göra det. Men om det "bara" är 100 kr i månaden så är det alltid något!

    Åh, har du det! Vad kul! Japp, det finns ett område som heter Ekeberg ja :) När var du och jobba här och var du här länge? Om man bortser från allt som sker i Oslo så är ju den här staden supermysig. Och Frognerpaken <3

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...