fredag 22 november 2013

Julswap- deltagarlista


Nu är det dags att avslöja deltagarna i Julswap 2013. Jag hoppas att era mail har kommit fram så att ni nu vet vems hemliga tomte ni ska vara och har fått adressen till henne. Här nedan kommer era bloggar och det är fritt fram att försöka luska fram så mycket ni kan om er mottagare:

Tant Anna
Coconut Grove
Cramer cramar om kultur
Only female
På Selmas gata
anna i dungen
Choices by Annie

Jag kan berätta att inte heller jag vet vem som är min tomte. Jag bad nämligen mannen i huset lotta och sedan skicka adresser och namn till rätt person. Så jag tycker att det är lika spännande som ni:-)

För att hjälpa den hemliga tomten lite på traven så kan du i din blogg svara på följaande frågor:

Vilka två färger inreder du helst med?
Vilken färg gillar du inte alls? 
Ett måste bland julpyntet?    
En inredningspryl som absolut inte kommer över tröskeln?  
Läser du regelbundet någon inredningstidning och i så fall vilken? 
Skandinavisk minimalistisk eller överdådig Amerikansk jul?
Hus på landet eller våning i stan?
Loppis eller lyx? 
Hur pryder du din julgran om du får välja själv?
Vad gör du helst en ledig dag då du är hemma?
Samlar du på något? 
Vilken butik besöker du helst;Lagerhaus eller Artilleriet?

Nu önskar jag er (och mig själv!) lycka till och så låter vi Julswapen börja! 

Idag är det studiedag och förskolan är stängd. Själv är jag på rehab på förmiddagen och vårdcentralen på eftermiddagen så P ska rodda hemmet med en "vill-inte"- treåring och en icke rumsren valp hela dagen... Är inte ett dugg avundsjuk!:-) 

3 kommentarer:

  1. Så bra att du inte heller vet, klart mycket roligare då!!
    Nope vi har ingen snö, det har regnat varje dag, mer elle rmindre sidleds, ja typiskt gbgs väder! Men igår kväll var det riktigt kallt!
    Hoppas allt går bra både fm och em besöken!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det låter. Det där hade jag helt missat var i görningen. Så mycket roligare att inte heller du vet vem din tomte är. Spännande :)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hihi vad roligt men kanske lite svårt det här kommer att bli :)
    Hoppas du haft en bra dag trots rehab. Nu ska jag sätta igång med middag sen ska jag svara på lite frågor till min tomte. KRAM ANNA

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...