måndag 11 november 2013

Julswap? Vad tycker ni?

Jag har i flera år tänkt att anmäla mig till en julswap men när jag äntligen kom till skott förra året så hittade jag ingen. Vet ni någon som anordnar en så får ni gärna tipsa! 

Ett annat alternativ jag funderar på är att ordna en själv. Nu pratar jag inget storslaget, men vi behöver vara några stycken för att det ska vara någon mening. Vid en swap så tar jag och ser till att alla får någon att ge till och så får ni bloggadressen till er "person" och där kanske ni får några ledtrådar på lämplig gåva. Det vore roligt om alla sedan visade det ni fått, och  givetvis får ni också reda på vem er hemliga tomte är.


Jag har inte tänkt ut några detaljer än, men temat blir jul eller möjligtvis nytt år,  och summan blir på den nivån så att man ska kunna vara med utan att behöva känna att det är för dyrt.

Skulle ni vara intresserade av att vara med?

3 kommentarer:

  1. Jag hakar gärna på. Det låter jättekul ju ;)
    KRAM ANNA

    SvaraRadera
  2. Kul grej!! Ska det vara i Stockholm eller med vanlig post?

    SvaraRadera
  3. Har aldigt hört talas om det förut men låter riktigt skoj. Jag är på!

    KUL!

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...