tisdag 12 november 2013

Leilas jul (och lite till om julswapen)


Jag har beställt från Leilas Genereal store några gånger, bland annat inför förra julen. Hon har en hel del spännande jul-och nyårsdekorationer i shoppan nu. Vissa ting är kanske lite over the top (som muggen med renhorn, hehe), men man kan ju göra det hur crazy eller nedtonat som helst beroende på hur man kombinerar. Mycket enfärgat i rött eller vitt och så några enstaka färgklickar är nog min favorit. Jag gillar de fina rosetterna som man kan fästa på paket (och som säkert är hyfsat enkla att pyssla till själv) och cupcakekitet i form av tomtar och paket.

Angående julswapen så tänkte jag såhär: Jag gör iordning ett förslag som kommer upp inom ett par dagar här på bloggen. Då kommer tema, pris, och slutdatum finnas med.

Sedan får ni då anmäla ert intresse. För att det ska vara någon idé så behöver vi vara i alla fall fem personer tror jag. Gärna fler såklart, här kör vi med devisen the more the merrier:-)  Men det betyder alltså att om  fyra av er vill vara med så kör vi. Nu är jag ute lite halvsent men ni får några veckor på er innan paketen ska skickas. Jag fick en fråga av Käthe igår om huruvida det ska ske som ett byte "på plats" eller om paketen ska sändas per post. För att alla som vill ska kunna vara med så låter vi postverket få jobba lite och skickar alltså iväg dem. Då blir det extra spännande eftersom ingen vet vem som är ens "tomte". Förhoppningsvis är ni några stycken som vill vara med! Mer info kommer alltså snart...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...