måndag 4 november 2013

Mässingsjul

Bilder: Designtorget
 Jag tycker att det är helmysigt att förbereda inför jul. Själva julen känns inte lika spännande, men att få dekorera, sprida goda dofter, kanske baka lite... Förra året vid den här tiden var jag säker på att vi den här julen skulle ha bytt bostad. Tyvärr har det inte blivit så vilket gör att vi inte kan ha den där härliga granen som jag drömt om. Men det hindrar inte mig från att se på alla vackra julkulor som finns. Dessa ovan i mässing och koppar finns hos Designtorget och jag bara älskar dem!

5 kommentarer:

  1. Ja visst börjar jullängtan smyga sig på allt mer! Men snart så... Då får vi lov att frossa i det ;)

    Kramkram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag såg de också. Superfina! Det lär inte bli någon gran här, men man kan väl hänga kulor någon annanstans :)

    SvaraRadera
  3. Jag är så dålig på att pynta till jul!
    Jag gillar myset, musiken och dofterna men det där med pyntandet blir liksom aldrig av, bara lite.
    Jag ska hänga fina kulor i fönstret i år tänkte jag för gran får verkligen inte plats här=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Såå snygga! Vill ha!! :)

    Jag älskar julförberedelser och ska snart börja packa in kalendergåvor till barnen. De har paketkalender och jag älskar det. *nörd*

    Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Härligt tid vi går till mötes. Jag ska redan till helgen plocka upp jul-lådorna för det är dags att se över vad som finns och vad som måste införskaffas,)
    Önskar dig en fin vecka
    Kram
    ANnie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...