tisdag 26 november 2013

Nemi & Nasse

Dessa dagar blir det visst dåligt med både inlägg i bloggen och kommentarer hos er. Ska försöka bättra mig, men just nu ska jag fota söta Johanna för nästa uppgift i fotokursen. Kanske kommer det någon bild därifrån senare. Nemi och hennes kompis Nasse får bli pausbilden. När det bara är hon och jag hemma så lägger jag oftast hennes biabädd vid soffan så att hon ser mig där jag sitter. Jag brukar bädda åt henne och så tar det ungefär tre sekunder innan hon rivit runt allting och lägger sig överst i "högen"...

Vi ses snart igen!

4 kommentarer:

  1. Så söt Nemi är! Det där känner jag igen! Det ska rivas runt i bädden och när det ser riktigt hopplöst knöligt ut, då duger det att lägga överst!
    Roligt med din fotokurs!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. MEN HERREGUD SÅ SÖT BILD. DEN ÄR HELT UNDERBAR

    SvaraRadera
  3. HERREGUD VILKEN UNDERBART SÖT BILD <3. KRAM ANNA

    SvaraRadera
  4. Jag har lite problem att kommentera på alla fina bloggar men nu blev det visst ett par stycken hihi...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...