lördag 9 november 2013

Odd Molly hem

 
En del av er har säkert redan sett de fina bilderna som Odd Molly nyligen har släppt och som nu snurrar förbi på bloggarna. OM satsar numera även på heminredning och visst känns deras karaktäristiska stil igen även här? Jag gillar Odd Molly, främst deras koftor som jag gärna klär mig i och jag får säga att några av kuddarna var riktigt bohemchica. Om det blir något köp eller ej får dock framtiden utvisa, just nu finns det annat som behöver prioriteras.. Priset för kuddar ligger på  cirka en tusenlapp och plädar får du för ytterligare en tusing. Och så berättar Expressen om OM:s erbjudande till sina kunder: under perioden 7–10 november får alla som tar med sin soffa till Odd Molly-butiken på Humlegårdsgatan i Stockholm ett kuddfodral.Spännande...:)

Här förbereder vi oss för besök av mina föräldrar, gissa om M har längtat! Jag hade nattpasset med Nemi och hade dessutom svårt att somna så jag känner mig inte helt pigg just nu. Plötsligt romantiserar jag tiden med spädbarn då man i alla fall kunde stanna inomhus om nätterna- nu får jag dra på mig skorna och traska ut i kylan med valpen:-)  Gårdagen var ingen höjdare på hemmafronten, jag kände stundtals för att rymma, men idag hoppas vi att det blir bättre! Trevlig lördag på er! 


1 kommentar:

  1. Oj, vad mycket fint! Och vad glad jag blev för din kommentar. Jag har haft svårt att kommentera hos dig, men nu verkar det fungera, hurra för det! Stor kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...