fredag 15 november 2013

Victorian Xmas candle


Det här vackra ljuset kan jag verkligen rekommendera. Det är inte bara fint, det doftar dessutom alldeles ljuvligt och juligt. Jag är egentligen inte mycket för tofsar och sånt, men det här var helt okej. Ett bra pris också; 149 kronor.

Just nu är vi sju stycken anmälda till julswapen, kul! Förhoppningsvis blir vi några till. När swapen börjar kommer jag att lägga ut några frågor som ni gärna får svara på i era respektive bloggar, det är för att underlätta för er hemliga tomte som får reda på lite mer om er smak och stil. Om du har någon speciell fråga som du vill ställa, maila då mig så lägger jag till den. Själv ska jag försöka komma i stämning genom att titta på Alberts & Herberts julkalender som jag inte kunde låta bli att köpa. Klassiker:) Min favorit är annars Julpussar & stjärnsmällar som gick i mitten på 80-talet, och Trolltider som var så fin. Vilken är din?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...