torsdag 12 december 2013

Påminnelse; tips om julkalendrar på nätet

Idag har det varit fullt upp då jag hade hjälp med både hund och barn. Då blev det en massa flängande ht och dit kan ni tro. Jag passade nämligen på att köpa ett gäng klappar och så en tomtedräkt inför Luciadagen imorgon. Ja till Max alltså, hehe. Men vilken amatör jag är! Borde fattat att det är hopplöst att hitta något dagen innan lucia. Nu hade jag sådan tur att jag fann en (!) tomtedräkt i hans storlek efter att ha besökt två butiker. Ska försöka visa bild på lille Nissen sedan:) Nu är jag alldeles snurrig och trött så det blir inte så mycket mer aktivitet än såhär. Istället påminner jag er om listan med alla fina julkalendrar man hittar i bloggar och butiker, jag försöker uppdatera när jag finner någon mer:

                                      Julkalendrar på nätet

1 kommentar:

  1. Skönt med lite barnvakt så du fick lite gjort. Idag lämnade jag Doris för första gången en liten stund och det verkar som det gick bra, för hon låg i sin korg och sov när jag kom hem. Vi ska till Göteborg i mellandagarna och då måste hon följa med. Vet du hur det är att ta med hundar in i affärer? Vet att Åhlens och Nk är hundliberala, men inte Liseberg. Har du tips?
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...