onsdag 8 januari 2014

Moodboard


White winter


 Det är något med januari som får mig att längta efter vitt hemma. Kanske är det för att ett nytt år tagit sin början, nya chanser och en aning ljusare ute. Ja, det brukar väl vara det i varje fall, även om detta året mest bjudit på regn hittills. Min moodboard för ett önskat vardagsrum går i ljusa toner just nu. Klassisk design blandat med Ikea. Inredningstylisternas bästa tips förresten, att göra en moodboard innan du gör om hemma, för att få en enhetlig inredning och se så att det du gillar faktiskt passar ihop. Några riktigt bra förslag på hur du skapar en sådan hittar du hos Sköna hem

Psst: Måste tipsa om en film jag såg igår! Innan jullovet så gjorde jag en mental lista på filmer jag längtat efter att se. Som The heat. Som de sista delarna av Maria Langs mysterier. Som Du gör mig galen. Sådana som jag hört skulle vara bra. Vilken besvikelse! Bortslösade timmar kan man nog kalla det. Men den sista filmen på "listan", den var riktigt bra!  Safe Haven heter den, den tycker jag absolut att ni ska se om ni inte redan gjort det:) 

3 kommentarer:

  1. Ser framför mig hur fantastiskt vackert det hade blivit. Låter roligt det där med moodboard fast inget för mig, gillar inte att planera utan gör lite som jag känner för (ja vet det innebär ofta en massa onödiga hål i väggarna men så är det;)

    Hoppas du har det bra och tack för inspiration
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg moodboard. Gillar allt i den också.
    Hoppas du får till det som du vill.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg moodbord! Skulle jag kunna kopiera rakt av:)

    Tack för tipset, har inte sett filmen men ska skriva upp den.

    Kram Kristin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...