måndag 17 februari 2014

Snygg-bostad och fina freebies

Via en länk inne hos Trendenser hittade jag den här lägenheten. Visst, det är Svenskt tenn, House Doctor och L:a Bruket, ljust och fräscht, men ändå inte stramt utan ombonat. Stora mattor, rejäla tavlor... Love it! Varenda millimeter.. Se fler bilder här.

Idag har jag och Nemi haft besök av tre fina tjejer som varit här och fikat och umgåtts. Nu har vi just kommit in från promenaden (note to self: glöm ej vantarna, det är februari!) och strax kommer killarna hem. Max går imorgon också innan "spottlovet". Jag har låtit fikat stå framme på bordet, han brukar ju inte få äta sötsaker på veckorna, men någon gång kan man väl få fuska lite:)

Jag vill passa på att tipsa er om Sofia, tjejen bakom proffsiga bloggen Hildas hem. Sofia är inte bara bloggare, hon är också en duktig grafisk designer och driver sajten Barntavlor. Jag har haft äran att träffa Sofia och hon är precis lika go i verkligheten som hon verkar på bloggen. Hon är dessutom generös och delar med sig av sina  d.i.y:s; hos Barntavlor hittar ni ett gäng finheter som bara är att printa ut och använda, bland andra det nedan. Vem behöver inte lite extra kärlek ibland? 



1 kommentar:

  1. I know, underbart hem!

    Tack för tipset om Hildas hem, har kikat in där någongång tidigare men nu blev jag påmind igen.
    Tack!

    ha en finfin tisdag.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...