torsdag 6 mars 2014

Citystreck Göteborg


Jag är väldigt förtjust i Göteborgskartan som jag även har bloggat om tidigare, men tyvärr är mannen inte lika överväldigad. Jag kan liksom se den framför mig, hur den hänger ovanför soffan (där vi just nu har fönster, men i nästa boende menar jag ju...:-)) så jag har icke gett upp! Nu har jag dock fått ögonen på printet ovan där Göteborgs stadsnät avbildas.

 När det kommer till sådant som ska hänga på väggen så har vi i stort sett bara svartvitt, med ett par få undantag. Tråkigt tycker säkert vissa, men jag gillar att det inte är för spretigt som det lätt blir annars. Den här tavlan gillade jag mycket, och för dig som har någon annan av våra tre största städer närmare hjärtat så finns det även för Stockholm och Malmö. Upplagan är begränsad till 100 per styck och de hittas inne hos Caro-line som även har en del andra fina prints.


1 kommentar:

  1. Stilrent och snyggt. Kul med Göteborgsprint. Jag gillar inte heller när det blir för spretigt på väggarna. Har faktiskt inte så mycket tavlor alls när jag tänker efter. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...