fredag 7 mars 2014

Friday night lights

Sen uppdatering!

Max somnade i soffan precis innan jag kom hem, har typ aldrig hänt någonsin att han inte vaknat så vi är helt chockade här:) Jag var inne i stan idag och mötte upp barndomskompisen/Max gudmor J som var härnere på kurs och lärde sig vad man nu lär sig när man är sjuksköterska? Vi satt på Evas Paley ett par timmar och begav oss sedan ut i blåsten och letade efter födelsedagspresent då Max är bjuden på kalas nästa helg. Lustig det där, han var på ett kalas i augusti, ett i oktober och sedan tre stycken på en månad nu. Plus att vi planerar för hans eget. Har hyrt ett ställe för att slippa tvinga folk att sitta på balkongen i brist på utrymme.
Nåja, tänkte bara kika in och berätta att jag precis har anslutit mig till instagram. Är inte säker på om det är min grej, men med lite uppmuntran av lillasyster så tänkte jag testa. Man vill ju inte dö nyfiken:) Min tanke är att den ska vara en förlängning av bloggen, lite inredning och lite livet i allmänhet. Och rätt mycket Nemi misstänker jag. Just nu har vi dessutom pälsmonstret Lovis här... Vill ni kika så hittar ni mig på
tanjasplace kort och gott.

I helgen, kanske redan imon, annars blir det på söndag dyker en ny F.F upp,  kategorin som samlar upp sådant som inte får ett eget inlägg men ändå är för fint för att missas. Tills dess önskar jag er en fin helg!


4 kommentarer:

  1. Åh så kul med instagram ska leta upp dig!
    Måste berättaren kul grej; i somras var mamma o jag i Gbg. Vi skulle fika så vi hamnade på Evas paley men mamma läser fel och när hon står i toa kön så frågar hon en kvinna: Har detta kafét Elvis Presley funnits länge? Andra kvinnan korrigerade men mamma fortsatte ändå med fel namn tills kvinnan sa det heter inte Elvis Presley

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Instagram är kul=))
    Kul med en ny kategori, nyfiken på den!

    Så hoppas jag att du får en skön lördag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Å måste hitta dig på Instagram. Det är roligt;)
    Härligt med en massa barnkalas, och konstigt att det alltid duggar tätt med dem på våren.
    Hoppas du hade en fin lördag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, jag addar dig genast på insta där jag själv heter villa_freja
    Barnkalas ja, i helgen som kommer buntar vi ihop alla barn så att de får ha sina barnkalas/fester. Ett på fredag kväll och två på lördag. Gissa om vi kommer att vara trötta sen, vi vuxna ;)
    Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...