torsdag 17 april 2014

Dyrgrip i Danmark


Ledsen för dålig uppdatering, men irl händer det desto mer. Kan lite lagom hemlighetsfullt säga att mer och mer faller på plats och att det ä-n-t-l-i-g-e-n verkar vara vår tur...:-) 

Denna lägenhet är Danmarks dyraste och kostar 27,5 miljoner dk. Den ligger mitt i Köpenhamn och har inte mindre än tre badrum och en terass på 200 kvadrat! Av det jag sett så är jag inte alls så förtjust, den ser ganska charmlös ut i mina ögon, men eftersom jag ändå inte har sisådär 35 mille svenska slantar att hosta upp så kanske det inte gör så mycket:) Fler bilder hittar du här.

Glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Skulle nog gjort något annat av inredningen. Den ser sådär typiskt amerikans ut, så som alla kändisars hur ser ut. bara maffigt för sakens skull. Sällan jag charmas av kändishus på annat sätt än att de är sjukt stora :)

    SvaraRadera
  2. Ååå.... jag tror mig gissa vad som händer så jag håller alla tummar och tår för att det ska bli er tur nu!! Väntar med spänning på en uppdatering!!!
    KRAM och glad påsk!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...