lördag 19 april 2014

Menu anslagstavla


Jag har länge haft span på snygga anslagstavlor och här hittade jag en jag omedelbart fastnade för. Armeringsjärn i all ära, men den här stoppade varianten är mer i min smak. Inte helt överraskande är det danskarna som levererar igen, den här kommer från Menu och finns även i fler utföranden för t.ex. nycklar, spegel, klocka, med mera så om man önskar går det att matcha som man vill. Kika in hos Länna Möbler om du vill se mer. Jag är rackarns sugen på ett eget exemplar, men det får vänta tills vi flyttar.

Jag hoppas att ni har en fin påsk? Här har vi ätit påskmiddaglhos svärföräldrarna (Fast Nemi var helt hopplös eftersom katterna luuuktade sååå spännande, jag höll på att bli helt knäpp på henne!) och idag ska jag och Maxen möta upp Emelie och lille Frank för mer firande vid fästningen. Dessutom har jag fastat så för Badhotellet som går på fyran nu, jag tittar ikapp på play, och det är faktiskt riktigt bra. Så tips från mig om du gillar svunna tider (serien utspelar sig på 1920-talet) och alldeles lagom helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...