måndag 19 maj 2014

Finaste mosbrickan ever!

Bild: lånad av upphovsmakaren.

En av mina vänner, Agneta, lade upp en bild på några av sina skapelser som numera pryder en nyinvigd korvkiosk. Mosbrickan blev min favorit, helt underbar! Jag bad att få visa bilden för er här på bloggen eftersom jag tycker att det är ett riktigt charmigt "diy", och då jag vet hur fantastiskt duktig Agneta är på att virka så tipsar jag mer än gärna om hennes instagram där man kan se mer av hennes handarbete; @pysselnetan

Hon brukar stå på marknader och sälja sina alster och jag som är kass på handarbete är mäktigt imponerad över allt fint hon gör. Det går också att göra beställningar av henne; pysselnetan@gmail.com. Själv får jag fortsätta beundra andras verk och tänka att i nästa liv, då minsann...:) Här skiner solen upp litegrann nu, det var grått som tusan ute när jag klev upp. Fortsatt fin måndag till er!

2 kommentarer:

  1. Jösses vilka begåvade människor det finns! Hur läckert som helst ju!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Näää. Nu försvann hela min kommentar igen... Summan av kardemumman var i alla fall att det var väldigt fina virkade maträtter. Och att jag är jättetacksam för ditt reseinlägg, det hjälpte massor! Och att jag också är nyfiken på Beach House. Nu måste jag fortsätta packa, imorgon bär det av!

    Kram kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...