måndag 12 maj 2014

Träningskläder inköpta!


Helgen har som vanligt rusat på och den här veckan kör vi kortvecka igen då P är ledig på fredag. Igår fick det bli lite shopping, men inte inredning den här gången, utan kläder. Jag ska snart på rehab under några veckor och behövde uppdatera garderoben med lite praktiska och bekväma träningskläder. Nu är det bara skor som fattas så är jag redo. Egentligen så skulle rehaben vara under den period som vi kommer att flytta, men det vore ju inte helt smidigt att vara borta då så då fick jag en plats redan nu i vår.

Om budgivningen intet (så mycket) nytt. Vi har fått in ett bud hittills men hoppas givetvis på fler. Eftersom vi köpt hus så slipper vi hyra där men istället är det ju lagfart och sådant som måste in. Så vi hoppas det lossnar lite och att flera bud kommer in! Det känns nästan olidligt att vänta såhär så jag försöker faktiskt att inte tänka på det för då mår jag nästan illa av nervositet...

Nemi ligger och sover i soffan och jag dividerar med mig själv om man verkligen måste gå ut fast det regnar:) Inför visningen städade vi undan det mesta så nu hittar jag visst varken gummistövlar eller några andra vettiga skor. Har traskat omkring i sommarsandaler hela helgen, men det känns inte så lockande nu direkt:)

Önskar er som kikar in en fin start på nya veckan!

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar jag har för att det ordnar sig med försäljning snabbt och smidigt!
    Vi hade vår andra visning igår, så ännu är inget klart här heller.
    Kramar!
    Snygga träningskläder förresten! Det är alltid roligare att träna om man känner sig fin.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...