lördag 20 september 2014

Kählers jubileumsvas i ny storlek

Bild: Fabriken

Klassiska Kähler firade jubileum med att ge ut en vas i mässingsränder. Übersnygg tyckte många med mig och vasen tog slut på nolltid. Nu får alla som missade den chansen igen för nu kommer den i en mindre variant, med släpp i november (hörde jag ordet julklapp? *hintar*) Jag är i alla fall svårt sugen på den och försöker rättfärdiga ännu ett vasinköp inför mig själv:) Priset ligger på 249 sek och finns att förbeställa hos flera butiker, t.ex. hos Fabriken.

Well, nu ska jag sluta drömma om vaser och istället ta med familjen på en utflykt. Det vankas nämligen höstmarknad strax utanför stan och jag har fått höra att den ska vara väldigt trevlig, så med viss övertalning från min sida ska vi nu bege oss. Önskar er en fin lördag!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...