onsdag 17 september 2014

Life is too short to wear matching socks

Bild via MiniWilla

I senaste numret av Family living så föll jag totalt för det här printet! Helt underbart, och oerhört passande i den här familjen där vi ständigt letar efter den andra i paret:) Ja hela bilden ovan tilltalar mig; de milda färgerna som blandas med trärent. Reportaget handlade om MiniWillas grundare Sandra Lundgren och hennes familj och nu har jag alltså fått ett (för mig) nytt, intressant märke att följa. 

Sandras blogg, the way we play, är fylld av vackra bilder och barnens rum är rena drömmen! Både tältet från Granit (som jag återigen missade att köpa innan det var slutsålt *grrr* tipsa gärna om ni vet nån som vill sälja!) och snygga Miffolampan har varit med här på Selmas och jag är såklart väääldigt avis:) Så bloggtips och "snyggt-att-ha-på-väggen-tips" i ett alltså! 

Fin onsdag på er!




2 kommentarer:

  1. Det där föll mig också i smaken med dess dova färger... Just nu har Noah babyblått (en vitrutig tapet) och kuddar som går i dovt babyblått både randiga och enfärgade... äldsta har ju blivit värsta tonåringen så därinne är lite tuffare stil..

    Förstår att du går bananas nu när ni bor mycket större.. hrm ibland känns det som jag skullevilja bygga ut våra 124 kvm aldrig är man nöjd eller jo det är jag iofs jag stormtrivs i vårat hus men drömma sig iväg är gratis och både du
    och jag vet ju hur huspriserna är här runt omkring oss...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Den där gillade jag!
    Då blir det operfekt när man har olika sockor vilket är ganska skönt=))
    Måste kolla in bloggen!

    Och det där med bomull. Det är så viktigt för mig.
    Att ha den känslan och att ge den känslan när människor kommer hem till mig.
    Det finns så mycket hårdhet ändå i livet.

    Kram till dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...